PowerPoint'te Slayt Hazırlama (yardım) - Delinetciler Portal

PowerPoint'te Slayt Hazırlama (yardım)

  1. sponsorlu bağlantılar
    arkadaslar ben bi slayt sunumu hazırladım vede müzik koydum ama her slayt geçisinde müzik bastan baslıyor nasıl yapacağımı bir türlü çözemedim size zahmet yardımcı olursanız cok sevinirim simdiden tesekkürler :D (bu arada microsoft power point(2003)'de yaptım slaytı)

      Konuyu Beğendin mi?

    Güncelleme : 2009-01-09
  2. Şimdi arkadaşım ben bu sene bayağı bi slayt hazırlayıp sundum.Anladığım kadarıyla sizin efekt geçişinizde bi sorun var.Eklediğiniz müzik üzerinde sağa tıklayıp özel animasyon diyoruz sonra yan tarafta efekt ekle var.Ordan birini seçtiktan sonra ayarlamaya da tıklama ile başlat diyoruz...Benim müziklerim tıklayınca çalıyordu:)) hıı bi de benim power point 2003..2007 olanlari bazı pc ler açmıyor ..kesin bi problem çıkıyor..1998 hakkında bir fikrim yok..Benim bildiğim bu işinize yaraması ümidiyle..Başarılar...
    Güncelleme : 2009-01-09
  3. PowerPoint Kullanımı
    FLASH 1

    290 - PowerPoint'te Slayt Hazırlama (yardım)

    FLASH 2

    291 - PowerPoint'te Slayt Hazırlama (yardım)

    FLASH 3


    FLASH 4

    293 - PowerPoint'te Slayt Hazırlama (yardım)

    FLASH 5




    294 - PowerPoint'te Slayt Hazırlama (yardım)

    programdersleri.comdan Alıntıdır
    Hazırlayan fatih arkadaşımıza teşekkürler.

    Güncelleme : 2009-01-09
  4. arkadaslar çok tesekkür ediyorum sağolun yaa süpersiniz valla haa :D
  5. Bende teşekkür ederim bu nasıl bir yardım adam profosör olur böyle bilgiyle sağolun arkadaşlar
  6. Ne demek Arwen görevimiz ne demişler "bilgi paylaştıkça çoğalır."..
  7. Elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalıştık :) Olabildiysek ne mutlu.

    Rica ederiz

  8. 2010-03-29
    arkadaşlar bende 2003de yapıyorum slaytı sesi koyuyom bendede ses bitene kadar aynı sayfada duruyor onun bi zamanlaması var yardım edermisiniz?
  9. 2011-03-13
    bilgiler oldukça çok güzel ama yeni başlayan kişiler bunu nasıl anlayacak slay gösteriminde bılgıler hızlı ılerlıyor bırıne bakmadan dıgerıne gecıyor böyle bir bilgi yeni başlayan arkadaşlarımız için hıcde güzel bir bilgi olmadıgını dusunuyorum, bizler için bir sorun yok ve verılen bu bılgıler tamamen eksık ve baştan savma olarak verılmıs.
  10. 2011-04-11
    ya tamamda bitiremiorm onu nasıl yapcam okuyan suan cevap versin yarın okul varrrr yetişmesi gerek .s.s.s.s
  11. 2011-04-15
    bn slayt ile ilgili odevim slayt s bilmiyom yardım
  12. 2011-04-19
    Ben slaytımı hazırladım fakat başka bilgisayarda açılmıyor . ne yapmam gerekiyor ?
  13. 2011-10-12
    müzik işaretine sağ tıklayıpğ özel animasyon dyoruz sonra efect seçe tıklıyoruz bu kadar. gerisi kolay :D
  14. 2011-12-05
    ya ben resmi metnin arkasına nasl alcaz onu anlamadım :D
  15. 2011-12-05
    ya çok teşekkür ederim. ancak ben birşey soracağım.bu indirme tuşlarına basınca hiçbirşey olmuyor değil mi? yani virüs falan girmiyor değil mi?
  16. 2011-12-05
    peki bunu nereden indireceğiz




    not:eğer dowland tuşundan diyosanız hiç boşuna demeyin çünkü denedim olmadı (konuyla ilgili değildi)

  17. 2011-12-05
    bu gösterimi nasıl yaptınız yaa :D :D :D :D :D :D
  18. 2011-12-22
    hangi siteden indirebilirim
  19. 2012-01-04
    arkadaşlar bizim bilgisayardan microsoftların hepsi silinndi napıcam
  20. 2012-02-08
    çok hızlı takip edemiyorum
  21. 2012-03-09
    ben mat dönem ödevimi slayt olarak hazrlamk zorndaym ama bu bölme işaretini nasıl koycm / bu olmicakmş yardım ederseniz sevinirim
  22. 2012-03-09
    ben matematik dönem ödevi hazrlıyrm haliyle terimler var en basiti bölme işareti onu nasl yazabilirim (/) bu şekilde olmazmış yardm edermisinz :(
  23. 2012-03-27
    mattype programını indir bilader
  24. 2012-11-18
    Kardeş çok sağo.Ödevimiz için çok işe yaradı.Çok teşekkür ederiz... :)
  25. 2012-12-17
    yes orrayt
  26. 2013-02-05
    ben ikarmaşık sayılarla ilgili slayt hazırlıyorum ama i nin üstüne kare koymayı bulamadım İ nin karesi olacak yardım ederseniz teşekkürler
  27. 2015-12-19
    arkadaşlar bir cümle içinde bir kelimenin sonradan gelmesini istiyorum (bvbvbv.....bvbbvbvbvb) noktalı yere cümleden sonra kelime gelecek. nasıl yapabilirim
  Okunma: 75145 - Yorum: 26