Bağışıklığı Güçlendiren Meyveler - Delinetciler Portal
+ Hemen Yorum Yap

Bağışıklığı Güçlendiren Meyveler

  1. sponsorlu bağlantılar
    Kış mevsimini yaşadığımzı bu dönemde bağışıklığımızında düşük olması sebebiyle başta verem ve grip olmak üzere bazı hastalıklar yakamızı bırakmamakta. Bu hastalıkları yenmeninde başlıca yolu bağışıklığımızı güçlendirmekten geçiyor. Sadece günde birkaç meyve yiyerek bağışıklığınızı tamamen güçlendirip hastalıklarla savaşabilirsiniz.

    NAR

    NAR


    Antioksidan deposu olan nar, beyin için faydalıdır. Gerçekte, bazı araştırmalar bir narın içinde yaklaşık 600 tanesi olan meyvenin yeşil çaydan 3 kat daha fazla antioksidan içerdiğini gösteriyor. Bakınız "Şifa taneleri"


    ACAİ ÇİLEĞİ
    ACAİ ÇİLEĞİ


    Güney Amerika yağmur ormanlarında yetişen çilekte, omega yağ asitleri, protein ve lifin yanında yaban mersininden 2 kat daha fazla antioksidan bulunuyor. Oldukça güçlü olan meyve hakkında yapılan bazı araştırmalar, laboratuar çalışmalarında kanser hücrelerini öldürdüğünü gösterdi.


    AVAKADO

    AVAKADO


    Yumurta şeklindeki meyve, kanser, kalp ve şeker hastalığı riskini azaltan sağlıklı tekli doymamış yağ içeriyor.


    YABAN MERSİNİ

    YABAN MERSİNİ


    Kuzey Amerika'ya özgü yaban mersini bu ülkede temel bir besindir. Küçük yaban mersinleri antioksidanlarla dolu ve aynı zamanda yaşlanmayı önlüyor; beyin ve görme fonksiyonunu geliştiriyor


    KIZILCIK

    KIZILCIK


    Sadece idrar yolu enfeksiyonlarıyla savaşmada etkili olmayan kızılcık, aynı zamanda hücreleri serbest radikaller diye bilinen bileşiklere karşı koruyan antioksidanlarla dolu.


    KURT ÜZÜMÜ (Goji Berry)

    KURT ÜZÜMÜ (Goji Berry)


    Çin, Moğolistan ve Tibet'te Himalayalar'da bulunan, ülkemizde kurt üzümü olarak bilinen meyve, 6 bin yıldır, herbalistler tarafından karaciğeri korumak,görüş bozukluğuna yardımcı olmak,bacakları güçlendirmek, bağışıklık sistemini desteklemek ve anti-aging olarak kullanılıyor. Bu üzümlerde, gözün retinasını koruyan karoten içeren maddeler bulunuyor.


    KİVİ
    Günlük C vitaminine mi ihtiyacınız var? Bunun için biraz kivi yemeniz yeterli. Çünkü kivi, portakaldan daha fazla C vitamini ile en az muz kadar potasyum içeriyor.


    MANGOSTEEN
    Güneydoğu Asya'ya özgü olan meyve, Mayo Clinic'in sitesinde rapor ettiği gibi önemli derecede antiinflamatuar etkiye sahip. Tropikal olan bu meyve, aynı zamanda zengin bir antioksidan kaynağı ve laboratuarda anti-inflamatuar etkiye sahip kimyasallar içeriyor.


    NONİ MEYVESİ
    Güneydoğu Asya'ya özgü olan meyvede bol miktarda antioksidan bulunuyor. Yüksek kan basıncını düşürmeye ve mafsal ağrısını hafifletmeye yardımcı oluyor.


    YALANCI İĞDE (Seabuckthorn)
    Yumuşak ve sulu olan meyve Avrupa ve Asya'da yetişiyor. C vitamini bakımından zengin olan yalancı iğde bağışlık sistemini destekliyor.
    sponsorlu bağlantılar

     Konuyu Beğendin mi?
  2. 2011-01-20 #2
    bacakları ve bacak kaslarını güçlendiren,ağrısız yürümeyi ve bacak tembelliğini gideren vitaminler nelerdir.Çok teşekkürler
  Okunma: 8699 - Yorum: 1 - Amp