Library Files (.ocx ve dll Hataları İçin) - Delinetciler Portal
+ Hemen Yorum Yap

Library Files (.ocx ve dll Hataları İçin)

  1. Dosya Boyutu:5,66 MB
    Lisans:Ücretsiz
    Dil:İngilizce
    Platform:Windows (Tümü)
    Uninstall Seçeneği: Hayır
    Limit:Yok

    İşte bu paket Windows XP de sık sık karşılaşılan ******.ocx yada ******.dll eksik hatalarını kapatmak için hazırlanmıştır.

    Paketin içeriği gerekli olan bütün .ocx ve .dll dosyalarını tamamlıyor. Programı indirdikten sonra kurulumu çalıştırın. Kurulum sihirbazı dosyaları otomatik olarak :/Windows/System32 klasörüne yükleyecektir.Bu pakete dahil olan toplam; 19 .ocx uzantılı dosya , 1 .dep , 1 .oca ve 15 .dll dosyası vardır.


    Bu paketin içeriği aşağıdaki gibidir:
    ccrpprg3N.ocx
    ccrpprg6.ocx
    ciplImageLis3N.ocx
    ciplImageList.ocx
    ciplListBar3N.ocx
    ciplListBar.ocx
    COMCTL3N.OCX
    COMCTL32.OCX
    COMDLG32.OCX
    MSCOMCT2.OCX
    MSCOMCT3N.OCX
    MSCOMCTL32.OCX
    MSCOMCTL.OCX
    Msflxgrd.ocx
    MSWINSCK.OCX
    MSWINSCN.OCX
    RICHTX32.OCX
    TABCTL3N.OCX
    TABCTL32.OCX
    RICHTX32.DEP
    RICHTX32.oca
    ADLOC.dll
    APLOC.dll
    ascbalo3N.dll
    ascbalon.dll
    ascIP95.DLL
    ascIPNT.DLL
    ASLOC.dll
    COMCTL3N.DLL
    MSSTDFMN.DLL
    MSSTDFMT.DLL
    Msstkprp.dll
    MSVBVM6N.DLL
    MSVBVM60.DLL
    MSVCRTD.DLL
    OLEAUT3N.DLL



    AYRICA EKLENTİ OLARAK DA VERİLMİŞTİR.
    Eklenmiş Dosya

     Konuyu Beğendin mi?
  2. 2009-01-29 #2
    canını yerem gardaş seniin. helal olsun tebrikler isy11 kaç gündür arıyorm ya. Allah razı olsun.canını yerem gardaş seniin. helal olsun tebrikler isy11 kaç gündür arıyorm ya. Allah razı olsun.
  3. 2009-03-05 #3
    Teşekkür EderimTeşekkür Ederim
  4. 2009-03-24 #4
    teşekkürler kardeş
    bu sorun hep başıma gelşiyordu.
    teşekkürler kardeş
    bu sorun hep başıma gelşiyordu.

  5. 2009-03-25 #5
    allah razı olsun kardeş kac gündür yapmaya çalışıyo olmuyor tsklr....allah razı olsun kardeş kac gündür yapmaya çalışıyo olmuyor tsklr....
  6. 2009-04-10 #6
    Helal ossun beaa, hazırladığın programlar(systm32, win32 ye) cukk diye oturuyo :-D
    Kolay gelsin...
    Helal ossun beaa, hazırladığın programlar(systm32, win32 ye) cukk diye oturuyo :-D
    Kolay gelsin...

  7. 2009-04-26 #7
    kardeşim çoook saol
    hata felan vermiyor
    ellerine sağlıkkkk
    kardeşim çoook saol
    hata felan vermiyor
    ellerine sağlıkkkk

  8. 2009-04-26 #8
    inş çalışır tşk ederiminş çalışır tşk ederim
  9. 2009-04-26 #9
    eyw oldu çok sağol :)eyw oldu çok sağol :)
  10. 2009-05-07 #10
    cookkkk tskler...cookkkk tskler...
  11. 2009-05-15 #11
    ALlah razi olsun senden kardeşşALlah razi olsun senden kardeşş
  12. 2009-05-26 #12
    saLLah Razı oLsn karDeşim...!!!saLLah Razı oLsn karDeşim...!!!
  13. 2009-06-09 #13
    Valla HeLaL OLsun Kardeşim Süper PayLaşımValla HeLaL OLsun Kardeşim Süper PayLaşım
  14. 2009-09-08 #14
    cok saol bazı programlar acılmıordu ellerin tert gormesincok saol bazı programlar acılmıordu ellerin tert gormesin
  15. 2009-10-18 #15
    Tesekur ederim kardes.Tesekur ederim kardes.
  16. 2009-11-22 #16
    teşekkürler emeğe saygıteşekkürler emeğe saygı
  17. 2010-01-04 #17
    teşekkür ederim gerçekten çok faydalı olmuşteşekkür ederim gerçekten çok faydalı olmuş
  18. 2010-03-03 #18
    Deniyorum İnş. OLurDeniyorum İnş. OLur
  19. 2010-03-06 #19
    hep bu sİteden İndiriom her$eyİ ;)hep bu sİteden İndiriom her$eyİ ;)
  20. 2010-03-10 #20
    işe yarar :)işe yarar :)
  21. 2010-03-10 #21
    saollllllllllllllllllllllllllllllllllllllsaollllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  22. 2010-03-11 #22
    helal sana cok işime yaradı vallahi....tebrikler kardeş bitanesinhelal sana cok işime yaradı vallahi....tebrikler kardeş bitanesin
  23. 2010-03-14 #23
    windows 7 de olcakmıwindows 7 de olcakmı
  24. 2010-03-16 #24
    teşekkür ederim
    helal olsun sana
    teşekkür ederim
    helal olsun sana

  25. 2010-03-22 #25
    saol bilader ellerin parmakların görmesinsaol bilader ellerin parmakların görmesin
  26. 2010-03-28 #26
    Eyw KardesimEyw Kardesim
  27. 2010-03-31 #27
    olursa saololursa saol
  28. 2010-03-31 #28
    valla oldu çok saol knkvalla oldu çok saol knk
  29. 2010-04-06 #29
    ya ben uraştım ikigün yapamadım kardeş sen saolya ben uraştım ikigün yapamadım kardeş sen saol
  30. 2010-04-07 #30
    çok teşekkür ederim ilaç gibi geldi :Dçok teşekkür ederim ilaç gibi geldi :D
  31. 2010-04-20 #31
    oyunlar için comctl32ocx istiyoroyunlar için comctl32ocx istiyor
  32. 2010-04-20 #32
    Alıntı:
    Kayıtsız Üye Nickli Üyeden Alıntı
    oyunlar için comctl32ocx istiyor
    Programın İçinde mevcut
    Alıntı:
    Kayıtsız Üye Nickli Üyeden Alıntı
    oyunlar için comctl32ocx istiyor
    Programın İçinde mevcut

  33. 2010-04-23 #33
    kardeş çok sağolkardeş çok sağol
  34. 2010-05-05 #34
    güzel paylaşm eyw.güzel paylaşm eyw.
  35. 2010-08-03 #35
    ellerine sağlıkellerine sağlık
  36. 2010-11-15 #36
    aLLah Razı oLsn kaRdeş cok teşk. edeRm.aLLah Razı oLsn kaRdeş cok teşk. edeRm.
  37. 2010-12-09 #37
    sağol kardeşim emeğine sağlıksağol kardeşim emeğine sağlık
  38. 2010-12-24 #38
    linki bulamadım yazarmısın nerdelinki bulamadım yazarmısın nerde
  39. 2010-12-24 #39
    Alıntı:
    allaktaga Nickli Üyeden Alıntı
    linki bulamadım yazarmısın nerde
    Birinci sayfada eklentide
    Alıntı:
    allaktaga Nickli Üyeden Alıntı
    linki bulamadım yazarmısın nerde
    Birinci sayfada eklentide

  40. 2011-01-11 #40
    Qardaş Allah I-razı olsunQardaş Allah I-razı olsun
  41. 2011-02-22 #41
    çok sağol ellerin dert görmesin :)çok sağol ellerin dert görmesin :)
  42. 2011-04-01 #42
    kardes inio ama aç mıo problem varkardes inio ama aç mıo problem var
  43. 2011-04-03 #43
    Alıntı:
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    kardes inio ama aç mıo problem var
    3500 kişi indirip açmış sorununu halletmiş, sen nasıl açamadın sorun senden olmasın.
    Alıntı:
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    kardes inio ama aç mıo problem var
    3500 kişi indirip açmış sorununu halletmiş, sen nasıl açamadın sorun senden olmasın.

  44. 2011-06-19 #44
    eyw bakalım denicez.eyw bakalım denicez.
  45. 2011-07-04 #45
    ya kardeeşim sen nası bişeysin.. çok sağol ya kaç gündür arıyorm. tertemiz dosyalar :D çoook sağolya kardeeşim sen nası bişeysin.. çok sağol ya kaç gündür arıyorm. tertemiz dosyalar :D çoook sağol
  46. 2011-07-07 #46
    Allah senden binlerce kere razı olsn . Hiç bi yerde bulamamıştımAllah senden binlerce kere razı olsn . Hiç bi yerde bulamamıştım
  47. 2011-07-20 #47
    Kardeşim sen ne iyi bi adam sın ya kodumun programını bi haftadır şalıştıramıom sen nerlerdeydin ya:) allah ne muradın varsa versin ya çoooooooooooooooook çooooooooooooooooooooooooooooook saol ya saol yani:)Kardeşim sen ne iyi bi adam sın ya kodumun programını bi haftadır şalıştıramıom sen nerlerdeydin ya:) allah ne muradın varsa versin ya çoooooooooooooooook çooooooooooooooooooooooooooooook saol ya saol yani:)
  48. 2011-08-14 #48
    çok tşkler işime yaradı :)çok tşkler işime yaradı :)
  49. 2011-08-26 #49
    Bunun windows 7 için olanı yokmu Tüm windowslar için diyor ama windows 7 de denedim kuruldu ama cmd den register yapmak istedigimde bulunamıyor diyor hala Yardımcı olabilirseniz sevinirimBunun windows 7 için olanı yokmu Tüm windowslar için diyor ama windows 7 de denedim kuruldu ama cmd den register yapmak istedigimde bulunamıyor diyor hala Yardımcı olabilirseniz sevinirim
  50. 2011-12-14 #50
    Yhaw Kardeş Harbi helal oLsun .s bu indirdiğin bütün soyaları etkiliyodur inş indiriyorum oLuyosa çok tşk. KardeşYhaw Kardeş Harbi helal oLsun .s bu indirdiğin bütün soyaları etkiliyodur inş indiriyorum oLuyosa çok tşk. Kardeş
  51. 2012-09-28 #51
    Arkadaş bu sharkgenin hatalarını gifermedi hala aynı hatayı veriyor .. :(Arkadaş bu sharkgenin hatalarını gifermedi hala aynı hatayı veriyor .. :(
  52. 2012-12-09 #52
    Heeeey gidi gençlik.. :D Yıllar önce bu dosyaları tek tek toplayıp paket yapmıştım. O zaman görevli olduğum bir indirme sitesine ben yüklemiştim :):) Şimdi burada karşıma çıktı :)Heeeey gidi gençlik.. :D Yıllar önce bu dosyaları tek tek toplayıp paket yapmıştım. O zaman görevli olduğum bir indirme sitesine ben yüklemiştim :):) Şimdi burada karşıma çıktı :)
  53. 2012-12-09 #53
    Arkadaşlar bu arada, bu paketi hazırladığım zaman bırakın windows 7 yi daha piyasada vista diye bişey yoktu. O yüzden Windows 7 de çalışmaması normaldir. Bütün dosyalar çalışmayabilir.Arkadaşlar bu arada, bu paketi hazırladığım zaman bırakın windows 7 yi daha piyasada vista diye bişey yoktu. O yüzden Windows 7 de çalışmaması normaldir. Bütün dosyalar çalışmayabilir.
  54. 2013-06-26 #54
    Deniyorum İnş. OluRDeniyorum İnş. OluR
  Okunma: 52669 - Yorum: 53 - Amp