Testler ve Zeka Soruları | Resimli Zeka Sorusu - Delinetciler Portal

Testler ve Zeka Soruları | Resimli Zeka Sorusu

  1. sponsorlu bağlantılar
    246 - Testler ve Zeka Soruları | Resimli Zeka Sorusu


    Resimde kahve tanelerinin arasın da gizlenmiş bi insan yüzü(kafası) var

    Adamın kafasını 3 saniyede buluranız bi dahisiniz...

    Eğer kafasını 1 dk. bulursanız beyninizin sağ tarafı normal bi insan gibi çalışıyor...

    Eğer 1 ile 3 dk. arasında bulursan beynin normal bi insan dan daha yavaş çalışıyo...

    Eğer 3 dakikadan fazla bi sürede bulursan beyninin sağ tarafı acınacak durumda demektir. kendinizi sınayın bakalım ne durumdasınız

      Konuyu Beğendin mi?

  2. süper bişiii bu yawww :D
  3. bunu görmüştüm ben, o yüzde hemencecik buldum :)))))
  4. dahimıyım bhen smdıııı :))
  5. eet bulunuoo vede çoq güselll
  6. resime ilk baktığımda fark ettim adamı
    dahimiyim neyim yaaaaa

  7. 2011-03-12
    Ben hemen buldum çok basit yaaaa
  8. 2011-03-12
    Yeni misafir ben resme bakmadım bile
  9. 2011-04-29
    çok basit ki hemen anladım yaaaa acaba cevabı söylesem mi ki
  10. 2012-01-08
    asağilarda bir yerde
  11. 2012-09-28
    ooooo ßunu bilmeyecekne var?Dha ßakar ßakmaz uldum o zman €n ir dahiyim zaten hep öleyim:DDDD
  12. 2012-11-30
    dahiyim dahiyim dahiyim:)
  13. 2012-12-01
    benim arkamda halamın kızı vardı,ilk o buldu.hoşuma gitti.
  14. 2012-12-10
    ben dahiyim ama kanıtlayın o soru kolay size bir soru sorim bir otelde 96 no lu odada oranın sahibi olmayan polis görmüş polis demişki
    -siz buranın sahibi değilsiniz
    -a federsiniz 96 tıyı ters çevirmişim 69 nolu adamım
    polisler onu hapsaneye attı neden?

  15. 2012-12-11
    Ben bir dahiyim hemen buldum 1.saniyede
  16. 2015-02-15
    Tam 1 Saniyede buldum :D
  17. 2015-04-08
    Sağ ve sol beynim arasında bi uçurum var zaten resmen :/ sağ beyin yerlerde..
  Okunma: 12319 - Yorum: 16