Facebook ta Arkadaş Listesi Nasıl Gizlenir? - Delinetciler Portal
+ Hemen Yorum Yap

Facebook ta Arkadaş Listesi Nasıl Gizlenir?

  1. sponsorlu bağlantılar
    Facebook yetkilileri geçtiğimiz hafta içerisinde sitenin gizlilik ayarlarında değişiklikler yaptıklarını açıklamıştı. Yeni ayarlar sayesinde kullanıcıların, paylaştıkları bilgiler üzerinde daha fazla kontrolü olacağı ve herkesin görmesini istemedikleri şeyleri gizleyebilecekleri belirtiliyordu. Böyle söylenmesine rağmen, yeni ayarlar birçok kişinin tepkisini çekti. Bu tepkilerin sebepleri arasında, kullanıcıların arkadaş listelerini gizleyememe de önemli bir yer ediniyordu.

    Facebook ta Arkadaş Listesi Nasıl Gizlenir? 1

    Facebook'ta arkadaşınız olmayan bir kişi, sizin profilinize girdiğinde arkadaş listenizde kim var, kim yok görebiliyordu. Bu durum, başta Facebook'ta profili olan büyük şirket ve organizasyonlar olmak üzere birçok kullanıcının tepkisini çekti. Bunu gören Facebook yetkilileri geçtiğimiz günlerde bir açıklama yayınlayarak, arkadaş listelerinin gizlenebileceğini belirtti. Ancak bu açıklamada bunun nasıl yapılacağı tam olarak söylenmemişti.

    İşte Gizlilik Özelliğinin Kullanılması

    Arkadaş listesini gizleme

    1- Öncelikle üst kısımdaki "Profil" bölümüne tıklayın.

    Facebook ta Arkadaş Listesi Nasıl Gizlenir? 2


    2- Daha sonra, bu sayfada yer alan "Arkadaşlar" yazan kısmın sağ tarafında bulunan küçük kalem simgesine tıklayın.

    Facebook ta Arkadaş Listesi Nasıl Gizlenir? 3

    3- Buraya tıklayınca açılan bölümde arkadaş listenizle ilgili ayarlar yer alıyor. "Arkadaş listeni herkese göster" ibaresinin yanında bulunan işareti kaldırın. Böylece arkadaş listenizi, arkadaşınız olmnayan kimse göremeyecek.

    Facebook ta Arkadaş Listesi Nasıl Gizlenir? 4

    Bunu yaptıktan sonra bile görünmesini istediğiniz arkadaşlarınız varsa, yine açılan bölümdeki kutucuğa adını yazarak bu özelliği kullanabilirsiniz.

    sponsorlu bağlantılar

     Konuyu Beğendin mi?
  2. 2011-03-06 #2
    şuan artık bu sistemle gizlenmiyor sanırım arkadaşlar kısmında sağ tarafta kalem işareti yok düzenleme yapılacak . yeni gizleme yöntemini açıklarsanız çok sewinirim
  3. 2011-03-21 #3
    benim arkadaş listem gizlenmiyor nasıl yapıcam şimdi bişmiyorum
  4. 2011-04-25 #4
    bende gizleyemedim kim yardımcı olacak
  5. 2011-04-29 #5
    arkadaslarımı nasıl gizlerim
    sponsorlu bağlantılar
  6. 2011-04-29 #6
    fecbookta arkadaslarımı nasıl gizlerim bana yardımcı olurmusunuz
  7. 2011-05-29 #7
    arkadaşlar gizlenmiyor ama gizleyen arkadaşlarım var ben beceremedim ;)
  8. 2011-06-06 #8
    gizlilik ayarları



    Facebook'ta Bağlantı Kurma
    Arkadaşlarının seni Facebook'ta bulmak için kullanacağı temel bilgileri kontrol et Ayarları Gör.


    (ayarları gör linkine tılıyosunuz)

  9. 2011-08-03 #9
    arkadaşlar orda deil gizlilik ayarlarına gelin orada facede bağlantı kurma var en üstte ona tıklayın orada var ayaarlar
  10. 2011-08-18 #10
    1. Sağ üst köşedeki hesap kısmından gizlilik ayarlarına tıklayınız.

    2.Daha sonra Facebook'ta bağlantı kurma bölümünün altında mavi renkte yazan Ayarları Gör kısmına geliniz.

    3. Burada 4. sırada bulunan arkadaş listeni görme yazısının sağında bulunan kutucukta Herkes yazıyor. Oraya bir kere tıklayın ve özelleştir sekmesine gidin.

    4. Karşınıza gelen ekranda sadece ben kısmını işaretleyip ayarları kaydet butonuna basın.


    Artık arkadaş listenizi sizden başka kimse göremeyecek.

    sponsorlu bağlantılar
  11. 2011-09-20 #11
    arkadaşlar son olarak güncellenen sistemde yapmanız gerekenler , profil sayfasından profili düzenle diyoruz, ardından da arkadaşlar ve aile sekmesine tıklıyoruz(sol menü) burada açılan pencerede en altta arkadaşlar yazar ve arkadaş sayınızı belirtir. hemen bunların sağ tarafındaki sekmeye tıkladığımızda açılan menüden kişiselleştirebiliyoruz. Sevgiler..
  12. 2011-12-29 #12
    yav ben arkadaşlarımı gizleyemedim kalem çıkmıo çıko ama düzenlemeye giro
  13. 2012-01-04 #13
    facebokta geçmişteki konuşmaları nasıl görürüm
  14. 2012-07-03 #14
    İnsanlar ile dalga geçmeyin.Yönlendirdiğiniz şekilde atılacak adım yok.var ise bir bildiğiniz, var ise yapabileceğiniz bir şey görüşünüzü bildirin yok ise aradan çeklin bilgisiz bilginler.Gına geldi artık.Arkadaşlık sayfası neden gizlenemiyor.....
  15. 2012-07-10 #15
    Alıntı:
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    benim arkadaş listem gizlenmiyor nasıl yapıcam şimdi bişmiyorum
    profilinizin sol kısmınıda arkadaşlar bölümünde kalem işareti çıkıyor onun üzerine tıkladığınızda bir sayfa daha açılıyor en altta arkadaşlar yazıyo ordan sadece ben veya özeli seçerseniz arkadaş listeniz gizleniyor

    sponsorlu bağlantılar
  16. 2012-08-03 #16
    Zaman tünelindeyseniz Arkadaşlara tıklayıp,yukardaki düzenle şıkkına basın.Ondan sonra karşınıza çıkacak olan ilk seçeneğe basıp,özeli seçmeniz sizi doğru yola getirecektir. ;))
  17. 2012-08-21 #17
    Peki,gönderiniz için teşekkürler...Ancak,peki tamamiyle arkadaş listesini silebilme özelliği var mıdır?
  18. 2012-09-01 #18
    arkadaslar facebookta arama bolumunde kendimi gizledim .. kimsenin ulasmasini istemiyorum ama arkadaslarin sayfasindan bakildiginda gizli degilim profilim cikiyor ne yapabilirim??
  19. 2013-03-17 #19
    Valla bn gizleyebildim arkadaşlarını bul yazıor onun yanında düzenle yazıor oradan gizlenior çok işime yaradı :)))
  20. 2013-04-02 #20
    Alıntı:
    tülin Nickli Üyeden Alıntı
    şuan artık bu sistemle gizlenmiyor sanırım arkadaşlar kısmında sağ tarafta kalem işareti yok düzenleme yapılacak . yeni gizleme yöntemini açıklarsanız çok sewinirim
    Arkadaşlar Gizlniyo şu yeni sistemdede ben gizledim

    sponsorlu bağlantılar
  21. 2013-07-10 #21
    kalemi tılynca oyle bı pncere acılmyo szn gosrerdgnz gbı gızlılk yaplyo ama bn mesela sadce ıkı arkadısımı gızlemek ıstyrum dgerlernı ack yapmak ıstyrumm ama olmuyo hepsını ya acyo yada hepsnı gızlıyo
  22. 2015-02-21 #22
    ilk kendi profilinize girin arkadaşlara girin sağda bi kalem var ona basın gizliliği düzenle diyin sadece ben yapın sadece kendiniz görebilirsiniz.
  Okunma: 62123 - Yorum: 21 - Amp